STICHTING KUREN

REUMA EN BECHTEREW KUURREIZEN

De reis
De heen- en terugreis gaat per lijnvlucht van Schiphol naar Wenen. Op Schiphol staan de begeleiders u op te wachten. Er wordt gevlogen met Air France KLM of Austrian Airlines.
In ongeveer 2 uur vliegt u naar Wenen.
U gaat naar de bagageband om uw bagage op te halen en vervolgens naar de gereserveerde bus. Wanneer iedereen in de bus is, vertrekt deze naar Trenčianske Teplice. (reistijd circa 2 uur)

Vertrek van de reis in April,
Op 21 April vertrekken we naar Trencianske Teplice met een groep.
Daar verblijven we tot 10 Mei.
We gaan er weer een mooie reis van maken.

Vertrek  September,
Op 15 September gaan we met de groep tot 4 oktober.
ook deze kuurreis maken we weer als vanouds gezellig.

PRIJZEN OP AANVRAAG. TEL:085-1046420

T.N.V. STICHTING KUREN

Informatie

Het kuuroord Krym in Trenčianske Teplice ligt  in een 17 km lang dal van de rivier de Teplička.

Het kuurgedeelte is autovrij en sluit aan op een mooi park, waar men op vlakke paden goed kan wandelen. Bij verdere wandelingen moet rekening gehouden worden met flinke hellingen.
In de directe omgeving van het hotel zijn verschillende koffiehuizen en restaurants. Ook zijn er diverse winkels in de straat, waaraan Hotel Krym ligt. Er is een concertzaal in het park, waar regelmatig concerten worden gegeven.
Het kuuroord stelt per maand een programma samen van culturele en ontspannende evenementen.
Verder worden er excursies in de omgeving georganiseerd.
Trenčin, de dichtstbijzijnde grote plaats is met de bus goed te bereiken.

Medische controle
De verpleegkundige zal enige gegevens noteren en enkele onderzoeken verrichten. Daarna gaat u naar de
u toegewezen arts. Deze arts zal in overleg met u een behandelplan opstellen. Wanneer het behandelplan niet voldoet, kunt u bij de verpleegkundige of arts een aanpassing vragen.
Indien er bijvoorbeeld taalproblemen zijn kan iemand van de kuurbegeleiding met u meegaan naar de verpleegkundige e/o arts. Halverwege en aan het eind van de kuur volgt nog een medische controle.

Therapieën
De meeste activiteiten, zoals kuren, bezoek aan verpleegster e/o arts vinden plaats in hotel Krym.

Maaltijden
Voor uw maaltijden hebt u gedurende de gehele kuurperiode een vaste plaats. Bij aankomst zullen de etenstijden worden verteld.
’s Morgens, ’s middags en ’s avonds, is er een buffet.

Aangezien Stichting Kuren geen toeristische reisorganisatie is, is het onmogelijk om ons aan te sluiten bij zowel het calamiteitenfonds, alsmede de SGR of de ANVR.                                                                                                                                                                                  Wel zijn we aangesloten bij de KVK onder nr. 68497474